Přepis smlouvy na nového uživatele

Přepis smlouvy na nového uživatele možný není. Každý zákazník získává identifikační číslo smlouvy, které je nepřenositelné. Je nutné původní smlouvu písemně vypovědět, aby bylo možné vytvořit na stejné místo připojení pro jiného uživatele nemovitosti smlouvu novou.

Vlastnoručně podepsanou výpověď původní uživatel zašle na adresu Zákaznické centrum Nej.cz s.r.o., Tovární 2, 664 91 Ivančice, nebo ji naskenuje a pošle e-mailem na zakaznicke.centrum2@nej.cz. Výpovědní lhůta je 30 dnů. Nový uživatel může požádat o uzavření nové smlouvy od data, které navazuje na konec výpovědní lhůty původního majitele.

Podepsanou výpověď je také možné odevzdat na jedné z našich poboček.
 

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace