Dočasné zastavení služeb

Zákazníkům se smlouvou na dobu určitou nabízíme možnost dočasného pozastavení služeb. Služby je možné pozastavit až na 6 měsíců, minimálně však na 1 měsíc. Platnost smlouvy se o pozastavenou dobu neprodlužuje. Jelikož se pozastavení služeb realizuje vzdáleně (bez návštěvy servisního technika), lze jej uskutečnit pouze u služby Internet, Selfnet TV nebo Balíček. Veškerá zařízení po uvedenou dobu zůstávají u zákazníka.

V případě zájmu o pozastavení služeb volejte Zákaznické centrum, tel. 533 383 335, nebo nám napište na e-mail zakaznicke.centrum2@nej.cz

U smluv na dobu neurčitou možnost dočasného pozastavení služeb bohužel neposkytujeme. Je možné služby předem vypovědět k plánovanému datu požadovaného pozastavení služeb a současně objednat opakované připojení služeb, opět k požadovanému datu.

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace