Převod služeb na jinou adresu

V případě, že se stěhujete a nechcete ukončit stávající smlouvu, kontaktujte, prosím, naše Zákaznické centrum telefonicky 533 383 335 nebo e-mailem na zakaznicke.centrum2@nej.cz. Vaše smlouva zůstane v platnosti, pouze v ní bude aktualizováno místo připojení. Upravená smlouva vám bude zaslána k podpisu. Po doručení podepsané smlouvy zpět vás bude kontaktovat servisní technik a domluví se s vámi na termínu přeložení služeb. Pro sepsání nové smlouvy si připravte vaši původní smlouvu a novou adresu připojení (město/obec, ulice, číslo popisné, číslo bytu, podlaží, případně jméno původního majitele).

Přeložku služeb je také možné vyřídit osobně na našich pobočkách.
 

Zákaznické centrum
Nejste si jistí? Volejte naše zákaznické centrum 533 383 335

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace